shopping shopping shopping

Hallå godingar!
Hoppas att allt är bra med er. Jag ber återigen om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men ska försöka att hålla mig till iallafall ett inlägg om dagen.

Igår så åkte jag till Jönköping med Melinda, vi stannade först i Skillingaryd(fråga mig inte varför) för att träffa några som vi kände. Sedan åkte vi vidare till Jönköping och shoppade på A6. Ska visa er det jag har köpt i ett senare inlägg idag. Är supernöjd med mina inköp!

Senare på kvällen så kollade jag på bio med finaste Hampus; Paranormal activity 2. Den har desvärre gett mig men för livet, ush.

Vi hörs i ett senare inlägg. Puss



För er som har sett första filmen; Se andra också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0